Hier vind u de meest gestelde vragen, de FAQ. We hebben de vragen en antwoorden gegroepeerd per onderwerp.

Mocht uw vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op!

Winkelwagen

"Is er een minimumbedrag voor een bestelling?"

We hanteren een minimumbedrag van € 7,50 (excl. BTW) voor een bestelling in de webshop.

Verzenden of afhalen

"Hoeveel bedragen de verzendkosten?"

De verzendkosten zijn van een aantal factoren afhankelijk. Deze factoren zijn:

- Afmetingen (kan het verstuurd worden via brievenbuspost?)
- Kwetsbaarheid (moet het stevig ingepakt worden?)
- Hoogte van de bestelling.

Door een aantal slimme berekeningen in de webshop proberen we tijdens uw bestelling zo goed als mogelijk te bepalen of een bestelling via brievenbuspost verstuurd kan worden, of dat er een pakket verstuurd moet worden. Dit is een automatisch proces.

PostNL Afhalen bij Boutique
Brievenbuspost
(totaalbedrag tot € 75,-)*
€ 2,99 gratis
Brievenbuspost
(totaalbedrag vanaf € 75,-)*
gratis gratis
Pakket
(totaalbedrag tot € 75,-)*
€ 4,95 gratis
Pakket
(totaalbedrag vanaf € 75,-)*
gratis gratis

* Het totaalbedrag is het totale bedrag van de bestelling, inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.

"Waar zie ik de eventuele verzendkosten?"

De verzendkosten worden in uw winkelwagen getoond. De verzendkosten worden bij elke wijziging in uw winkelwagen opnieuw berekend. 

"Kan ik mijn bestelling ook afhalen?"

Jazeker! Tijdens het bestelproces kan er een verzendwijze worden gekozen. Momenteel kan de bestelling verzonden worden via PostNL, of de bestelling kan worden afgehaald bij Boutique De Dansacker.

Betalen

"Hoe kan ik betalen?"

Momenteel ondersteunen we iDeal en Bankoverschrijving. Beide betaalmethoden worden aangeboden via het Mollie betaalplatform. Bankoverschrijvingen gaan ook via Mollie, omdat op deze manier de betaling automatisch verwerkt wordt en de bestelling dus eerder behandeld kan worden. De verwerking van een bankoverschrijving duurt langer, gemiddeld 2 à 3 werkdagen.

"Hoe wordt mijn betaling verwerkt?"

Voor de betalingen maken wij gebruik van het betaalplatform Mollie. Mollie verwerkt de betalingen en wordt automatisch verwerkt in de webshop. Zodra uw betaling is ontvangen, wordt uw bestelling in behandeling genomen.

Bestelling

"Word ik op de hoogte gehouden van mijn bestelling?"

U wordt automatisch op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

U krijgt een update zodra:

- uw betaling is ontvangen,
- uw bestelling in behandeling is genomen,
- uw bestelling verstuurd wordt of klaar ligt om op te halen.
  (afhankelijk van de gekozen verzendwijze)